sobota, 1 października 2016

Ciastko Pychotka

  • opakowanie ciasta francuskiego
  • 500 ml śmietanki kremówki (ja użyłem 30% mocno zmroziłem)
  • 5 dag zmielonych migdałów (ja dałem pestki dyni)
  • płaska łyżeczka cynamonu
  • 2 cukry wanilinowe
  • 1 cukier cynamonowy (nie trzeba)
  • skórka z 1/2 cytryny
  • Borówki (w moim wypadku są winogrona z ogródka) i mandarynki z puszki - lub dowolny owoc według uznania :)

    

  • Ciasto lekko rozwałkuj. 
  • Placek pokrój na 6 prostokątów.
  • Ułóż na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
  • Nakłuj kilka razy widelcem i piecz w temp. 210 st. C na złoty kolor. (ok. 10 min)
  • Zimną kremówkę ubij na sztywno z cukrem wanilinowym
  • Połącz z migdałami,  cynamonem i skórką z cytryny 
  • Kawałki ciasta posmaruj kremem i owocami
  • Odstaw do lodówki na godzinę
  • Przed podaniem udekoruj owocami resztą śmietany lub lodami
   Czas przygotowania : 30-40 min
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz